Rozwiązanie brak ł w Win2000 i XP

Autor: Mirek B (bazabk_at_iig.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 18:51:37 MET DST

Polecam strone internetową::

http://support.intel.com/support/graphics/sb/1069855333781025-prd39.htm

Funkcja skrotu klawiszowego (hot-key) sterownika grafiki chipsetu 845G
rezerwuje w rejestrze skrot polskiego ł. Nie pozwala to na wpisanie
polskiego ł z klawiatury. Dotyczy to tylko sterownika graficznego a nie
chipsetu. Obecnie sa dwa rozwiazania:

1) wyłączyć funkcję skrotów klawiszowych w ustawieniach sterownika
graficznego 845G-"Graphics Properties | Hot Keys | Disable". Skróty
klawiszowe są włączone domyślnie.

2) alternatywnie na w/w stronie dostępna jest "latka" do rejestru która
należy wgrać. Pozwala ona na równoczesne używanie funkcji skrótów
klawiszowych sterownika graficznego, jak i polskiego ł.

Mirek Barej
www.bazaplus.com.pl

Użytkownik "Wladyslaw Gluza" <gluza_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:3D7CC200.C058D10E_at_zeus.polsl.gliwice.pl...