Re: Kwasniewski otwiera nowe sale internetowe

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 16:12:28 MET DST

"j23" <wiesiek_at_supra.com.pl> wrote in message
> Chlopie zastanow sie co piszesz przez zanalogie zapytam ile sal powstalo
za
> Jaruzelskiego, a jak nadal nie rozumiesz co mam na mysl, to zapytam ile
sal
> powstalo za Rakowskiego, albo lepiej Bieruta.

tia, to ciekawe, czyli za Walesy nie bylo jeszcze internetu?
cholerka, to ja musialem sie logowac do jakiegos ruskiego wynalazku!!!
oszukali mnie!!! zadam odszkodowania i zeby mnie do etosu zaliczyli i jako
pokrzywdzonemu przez system wyplacali rente :-)

nie denerwuj sie Wiesiek tak i nie ekstrapoluj moich przemyslen zbyt gleboko
:-)

tbg

PS. a Prezydenta sie z zasady duza litera pisze, niezaleznie od formy, a
zeby bylo TG to dodam, ze w dniu, w ktorym wybrali obecnego na druga ture
posypal mi sie dysk i to chyba Jego wina :-)