Re: Klawiatura Media-tech MT128U

Autor: Adam Raszkiewicz (scyzoryk_at_albert.ds.pg.gda.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 10:02:44 MET DST

dipper <dipper_two_at_poczta.onet.pl> wrote:

> w XP nie mam tego problemu

   Problem zostal rozwiazany po zainstalowaniu sterownikow do zwyklej
klawiatury PS/2.

> ja mialem z nia inny problem, ale to zupelnie inna historia

        Mozna wiedziec co to bylo? Moze mam tez ten sam problem, ale jeszcze
nic na ten temat wykrylem.

        Aha - na plycie MSI KT3 Ultra2 wywala sie czasami [4 na 10 startow]
przy inicjacji BIOSa. Pozkauje, ze nie ma klawiatury badz zle jest wlaczona
myszka. Kolejna sprawa to zamykanie/restart windy98. Kumplowi zawiesza sie
komp z ta klawiatura i niestety trzeba zrobic power shutdown z przycisku :(

        Pozdro

        Scyzor