Re: Klawiatura Media-tech MT128U

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 16:25:30 MET DST

> Mozna wiedziec co to bylo? Moze mam tez ten sam problem, ale jeszcze
> nic na ten temat wykrylem.

po prostu nie dziala mi jeden z portow wbudowanego w nia USB, ale teraz mam
tojuz w dupie, bo kupilem aktywny hub USBx4
do tego huba w klawiszach to mozesz wylacznie mniej pradozerne urzadzenia
podlaczac np myszka a ja potrzebowalem skaner (w nbooku mam jedno USB stad
byla potrzeba...
poza tym jej stery nie pasuja XP i jak pogryzly sie z myszka USB (logitech
optyk) to ta do dzisiaj nie chce juz chodzic na ps/2 ;(
ale tylko wspolnie z klawiszami tj. klawisze na USB a myszka ps/2
ot taki problem
ale juz mnie nie dotyczy
ale co zdrowia napsulo to moje
pzdr

--
>dipper<
[kazdemu dzialaniu towarzyszy rowne, lecz przeciwnie zwrocone
przeciwdzialanie]
"Philosophiae naturalis principia mathematica"     1687 r.