Re: Klawiatura Media-tech MT128U

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 23:07:22 MET DST

> Mam pytanie zwiazane z kalawiatura Media-tech IntelliBoard MT128U.
>
> Otoz zamierzam kupic wersje USB, ale znajmy ktory nabyl tez ten
> model klawiatury twierdzi, ze nie chce wspolpracowac z
> ukladem klawiatury polskiej/programisty (Windows 98).

w XP nie mam tego problemu

< W polaczeniu
> odpowiedniej litery z klawiszem ALT [np. ALT + A] powienienem
> uzyskac polski znak dialektyczny, a nie uzyskuje.

a sc itd (to z tej klawiatury)

> Nie dzialaja rowniez kombinacje copy [ctrl+insert], > [shift+insert],
oraz zaznaczanie blokow [shift+kursory]
tu jest OK

> Chcialbym uzyskac informacje, czy wynika to z jakiejs usterki
> klawiatury badz braku specjalnych sterownikow dla wersji USB, czy tez
> wersja MT 128USB nie obsluguje takiej kombinacji klawiszy. "Usterke"
> widzialem osobiscie i nie wiem czy wynika to z beldu harware'u czy
> tez software'u.
nie wiem...
ja mialem z nia inny problem, ale to zupelnie inna historia

--
>dipper<
[kazdemu dzialaniu towarzyszy rowne, lecz przeciwnie zwrocone
przeciwdzialanie]
"Philosophiae naturalis principia mathematica"     1687 r.