Re: rozważania nad nową technologią

Autor: news-Wafd (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 23:08:11 MET DST

> Bardziej interesuje mnie w ktorym kierunku ostatecznie zaczna sie
> rozwijac technologie po dotarciu do granic technologicznych zwezania
> sciezek :-)

Myślę, że człowiek nie osiągnie tych granic. Nastąpi zwężenie
umysłu :-) i paru wielkich tego świata, wyśle przeciwko sobie
bombki (niekoniecznie choinkowe).
Jeżeli jednak nastąpi to trochę póżniej, to granicę technologii
zacznie wyznaczać materia ożywiona. Myślę, że struktury białkowe
z ich złożonością i możliwościami stworzą nową technologię, gdzie
nie będzie liczyła się ilość GHz, ale szybkość reakcji biochemicznych.
To przez późną porę. :-)
Pozdrawiam.
K.W