BIOS atrenda

Autor: nightcat_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 08 Sep 2002 - 23:18:50 MET DST

Witam.
Mam straszliwy problem i licze na wasza pomoc.
Aktualnie siedze na stercie czesci z kompa w pracy, pisze z linuxa ktory nigdy
nie powinien byl odpalac sie z Xow... i jestem zalamany.

Posiadam plyte glowna firmy Atrend o numerze ATC 7730. Podczas dzisiejszych
rotacji dyskow w firmie dostala mi sie 40 GB Barracuda, a oddalem 20 GB Maxtora.
Uznalem, ze 40GB Barracude IV pojdzie na mastera, a drugim dyskiem bedzie
dotychczasowy master - 30 GB IBM. W czym problem?
Otoz, moj komputer ma najwyrazniej duze problemy z ta Barracuda. Instalacja
Win2k na niej regularnie sie wyklada (ze cos nie tak z dyskiem, a to nie mogl
zformatowac, a to cos tam), wiec wymienilem u adminow barracude na druga. Z
druga sa te same numery. Wniosek moj byl jasny -wina BIOSu.
A skoro wina biosu, to upgreadujemy bios.
Raczo zucilem sie na http://atrend.com.tw lecz niestety strona lezy.

Moje pytanie brzmi. Czy istnieje na swiecie alternatywne miejsce, gdzie mopge
sciagnac aktualne sterowniki BIOS dla plyty Atren ATC 7730?