Re: rozważania nad nową technologią

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 22:24:48 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 09:18:17 +0200, "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> wrote:

>Obok mojego Celerona 600, stoi sobie leciwy iP166MMX i muszę powiedzieć, że
>w większości zastosowań - a kilka tych zastosowań jest (min obrabianie
>dźwięku, robienie podkładów, grafika 2D, programowanie, internet), to mi ta
Gdybym mial robic teraz na P166MMX to co teraz czyli troche grafy 3D
+ aktualnie duzo 2D w takiej jakosci jak teraz to chyba bym wyskoczyl
przez okno.
Mysle, ze nie powinienes sie martwic, programisci z M$ z pewnoscia
wymysla nowy soft, ktory takiego P6 8GHz spokojnie przymuli. Poza tym
takze producenci gier i innych programow tez beda sie starali. Spojrz
jak ewoluowal rynek gier 3D od Wolfa do ...... sam widzisz jak to
wyglada - nie tylko wymaga to silnych prockow ale tez i odpowiednich
jednostek GPU.

Bardziej interesuje mnie w ktorym kierunku ostatecznie zaczna sie
rozwijac technologie po dotarciu do granic technologicznych zwezania
sciezek :-)

Pozdro
GLide