Re: No to we?my na warsztat monitory LCD...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 15:58:05 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 23:35:11 +0200, "ToMasz" <witu_at_polbox.com> wrote:

>Biorąc to (p1i p2) pod uwagę osoba która się niezna na technice, odniesie
>raczej niekorzystne wrazenie po zamianie z 800x600x15 na 1024x768x15. Mnie
>zalet nie musisz tłumaczyc, ja wiem, ale twój klient niekoniecznie będzie
>zachwycony z inwestycji 2 tysiaków

Tak, ale weź jedno pod uwagę. 15tka LCD ma dużo większą powierzchnię
ekranu od 15tki CRT. Tak więc 1024x768 przy 15tce LCD trzeba raczej
porównać do 1024x768 przy 17tce CRT. Poza tym widziałem już (co prawda
przelotem) 15tke LCD w 1024x768 i ikonki i napisy były duże, nie były
malutkie.

Z tą 17tką CRT to jest jeszcze jedna sprawa... Cięęęężko będzie mojemu
klientowi zmieścić ją na biurku. Poza tym aktualny monitor nie stoi na
przeciwko klawiatury i siedziska, tylko tak po ukosie, z boku, wiecie
o co chodzi. Tak więc za monitorem LCD przemiawiają następujące
argumenty:
- koniec ze zmęczeniem oczu
- miejsce na biurku
- koniec ze zmęczeniem karku i kręgosłupa od niewygodnego siedzenia
- większa powierzchnia ekranu
- estetyka (klientowi te monitorki się bardzo podobają ;))

Klient jest zdecydowany wydać te 2-3tysiące, a ja chcę, żeby był z
tego zakupu zadowolony :)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."