Re: Kupowanie Sprzetu Dla Idiotów - Bluzniercze Podsumowanie Pełne Śluzu i Macek

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_sieg-heil-szatan.org)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 15:38:33 MET DST

ulafelum wrote:

> Pytanie w jakiej z firm facio pracuje!
> Czyżby w tej co w cytacie? :)

        Twoja matka byla suslem, a Twoj ojciec
 smierdzi skislymi jagodami! Mam jeszcze pytanie
 - czy przestales juz bic swoja zone?

> Ja tam prawie zawsze kupuje w http://www.allegro.pl

        Tam roi sie od oszustow. Idiota nie
 ma ochoty dodatkowo sprawdzac, czy dany
 towar rzeczywiscie istnieje. On chce kupic
 sobie sprzet, dac sklepowi pieniadze i
 odebrac towar.

> albo w http://sklep.proline.com.pl/

        Nie przeczytales postu?

> I nie tak jak idiota napisał! Dla mnie liczy się niska cena dostawy
> i szybkość dostawy.
> No i oczywiście cenna :)

        Nie przeczytales postu. Cena dostawy, jak najbardziej
 - ale jak idiota ma ja ocenic, skoro nie jest w stanie
 dokonac zakupu lub jest mu to celowo utrudniane?

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
Opera - browser dla hobbystów, entuzjastów i fanatyków róznej maści. Czy