Klawiatura Media-tech MT128U

Autor: [PGr] Scyzoryk (scyzoryk_at_albert.ds.pg.gda.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 23:02:03 MET DST

Witam!

  Mam pytanie zwiazane z kalawiatura Media-tech IntelliBoard MT128U.

  Otoz zamierzam kupic wersje USB, ale znajmy ktory nabyl tez ten
  model klawiatury twierdzi, ze nie chce wspolpracowac z
  ukladem klawiatury polskiej/programisty (Windows 98). W polaczeniu
  odpowiedniej litery z klawiszem ALT [np. ALT + A] powienienem
  uzyskac polski znak dialektyczny, a nie uzyskuje.

  Nie dzialaja rowniez kombinacje copy [ctrl+insert], paste
  [shift+insert], oraz zaznaczanie blokow [shift+kursory]

  Chcialbym uzyskac informacje, czy wynika to z jakiejs usterki
  klawiatury badz braku specjalnych sterownikow dla wersji USB, czy tez
  wersja MT 128USB nie obsluguje takiej kombinacji klawiszy. "Usterke"
  widzialem osobiscie i nie wiem czy wynika to z beldu harware'u czy
  tez software'u.

Pozdrawiam

   Adam Raszkiewicz /aka Scyzoryk/
        [PG] RTCW Server Admin