wlaczanie kompa dwa razy???

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 13:22:26 MET DST

czesc,
moj sprzet robi mi czasem taka akcje, ze za pierwszym przycisnieciem
power-a nie startuje, tylko pokreci troche wiatrakami, poswieci i
gasnie.
dopiero jak drugi raz go cisne to sie zalacza.
o co mu chodzi? znacie ten problem?
za bardzo mi to nie przeszkadza, po prostu wciskam dwa razy, ale jest
to dziwne...

a.. i jeszcze cos - po przejsciu w stan spoczynku i obudzeniu - nie
widzi piorka podpietego pod USB - lampka w piorku gasnie.
czy cos trzeba poprzestawiac na plycie, w biosie - w ustawieniach
portow albo
oszczedzaniu energii, zeby mi tego nie robil wiecej?

sprzet = 1800+512ddr @ drv5; obudowa enlight 7233 300W; piorko wacoma
graphire usb; ups fideltronika - 500tka pasywny; nagrywara; radeon;
sblive; barracudaIV 80gb.

a moze to wina upsa?

dzieki z gory za porady,

---