Reintalacja

Autor: K. Kubala (dooku_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 21:33:01 MET DST

Witam

Pisze na te grupe w sprawie problemu, jaki od pewnego czasu ma moj
przyjacie. Oto zgrubny opis objawow:

instalka win xp
nie chce kopiować plików najpierw pojedynczych, poźniej wogóle
instalka 98
wyskakują błędy suwin i podobne
działający 98
błedy rejestru restart i od nowa to samo, Norton WinDoctor sobie nie radzi
działający xp
plędy explorara ikony do połowy poodwracane, błędy explorera, Norton WinDoct
or
nie pokazuje błędów, niebieski ekran i restart z byle powodu, system odpala
co drugi,
trzeci raz.

oddawałem dysk na gwarancje przysłali mi nowy ale z naklejką serwicable used
parts
czy jakoś tak.

W skrocie - reinstalowanie nie pomaga, ten nowy dysk ma podobne problemy.
Czy ktos wie o co moze chodzic?

Dziekuje

K/F