Re: wlaczanie kompa dwa razy???

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 14:33:09 MET DST

> czesc,
> moj sprzet robi mi czasem taka akcje, ze za pierwszym przycisnieciem
> power-a nie startuje, tylko pokreci troche wiatrakami, poswieci i
> gasnie.
> dopiero jak drugi raz go cisne to sie zalacza.
> o co mu chodzi? znacie ten problem?
> za bardzo mi to nie przeszkadza, po prostu wciskam dwa razy, ale jest

Witam
ja z kumplem mam wlasna teorie na ten temat.. pisze bo widze,
ze nikt ci nie odpowiedzial.
Wine ponosi.. zwalony przycisk (btw. mam taki sam problem jak ty)
Niewim jak to dokladnie wyjasnic.
Power buton to nie jest przycisk dwupozycyjny, poprostu jak wciskasz
to dajesz impuls, zeby sie wlaczyl komp, jak wciskasz power,
bo np. miales zwis to dajesz taki sam impuls jak podczas wlaczania.

I teraz jakims cudem "na przycisku" sie gromadza ladunki i jak wlaczasz
kompa to ladunki przeskakuja i impuls jest wysylany drugi raz.
i komp sie wylacza.. a co z tym zrobic.. :/

dodam tylko ze mojemu kumplowi komp sie sam wlacza!!
wychodzi do sklepu, wraca a tu komp wlaczony...