Re: Jakim programem obciążyć CPU?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 19:25:56 MET DST

pisz_na.mirek_at_dionizos.zind.ikem.pwr.wroc.pl wrote:

> burnit / burnK7

Fakt. Programiki z kolekcji CPUBurn potrafią podgrzać procka o kilka °C
mocniej niż dowolne gierki i zwykłe testery. Zapewne dlatego, że autor
poświęcił sporo uwagi na zoptymalizowanie kodu w assemblerze, coby
jednostki wykonawcze procka miały co robić. Mój Celek II przy gierkach i
testerach nagrzewa się o 17÷20°C względem stanu spoczynku, za pod burnP6
temperatura skoczyła o 27°C i się okazało, że procek już nie pracuje
stabilnie - wywalał się w ciągu kilku godzin.

http://users.ev1.net/~redelm/

--
Pozdrówka,
        Artur