Re: Jakim programem obciążyć CPU?

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Sep 2002 - 23:41:45 MET DST

"Henryk Batko" <hbatko_at_pcu.org.pl> wrote in news:al5cfl$l32$1_at_news.tpi.pl:

> Mam zamiat trochę podłubać w zakresie chłodzenia komputera - głównie CPU
> (Athlon XP 1800+). Chciałbym więc podgrzać CPU na max, żeby ustawić
> odpowiednie chłodzenie. Jakiego softu użyć, żeby wycisnąć z procesora
> "siódme poty" :-) ?

Użyj RC5 http://distributed.net i przy okazji przyczyń sie dla nauki :) W
odróżnieniu od Seti Home program jest zoptymalizowany pod wiele rodzajów
procesorów, więc sytuacja z Seti się nie powtórzy (on jest zoptymalizowany
pod Intela, głównie PIII). RC5 na bank wyciśnie wszystko w Twojego Athlonka
:)

--
Rally.pl Ta_at_m Tychy
Internet Group