geometria płaskich kineskopów

Autor: viktors (viktors_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 19:28:15 MET DST

Witam

Dotychczas używałem monitorów ze zwykłymi kineskopami.
Planuję teraz zakup z płaskim. W sklepie widziałem już kilka
egzemplarzy. Ku mojemu zaskoczeniu ich geometria nie jest taka idealna
jak myślałem. Np. częstym defektem jest wklęsła beczka u góry i dołu
kineskopu niekiedy wynosząca 3mm . Dziwi mnie to, że żaden monitor
nie posiada takiej regulacji. Interesuje minie wasza opinia na ten temat
ponieważ nie wiem czy trafiają mi się takie felerne egzemplarze, czy może
muszę się z tym pogodzić i nic lepszego nie znajdę.

pzdr
  viktors