Re: geometria płaskich kineskopów

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 09 Sep 2002 - 12:11:29 MET DST

Użytkownik "viktors" <viktors_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Dotychczas używałem monitorów ze zwykłymi kineskopami.
> Planuję teraz zakup z płaskim. W sklepie widziałem już kilka
> egzemplarzy. Ku mojemu zaskoczeniu ich geometria nie jest taka idealna
> jak myślałem. Np. częstym defektem jest wklęsła beczka u góry i dołu
> kineskopu niekiedy wynosząca 3mm . Dziwi mnie to, że żaden monitor
> nie posiada takiej regulacji. Interesuje minie wasza opinia na ten temat
> ponieważ nie wiem czy trafiają mi się takie felerne egzemplarze, czy może
> muszę się z tym pogodzić i nic lepszego nie znajdę.

Widziałem już dużo płaskich ekranów, ale jeszcze żadnego z idealną
geometrią. Przy kupnie trzeba więc imho szukać egzemplarza z najmniej
widocznymi wadami...
Podejrzewam, że "wklęsła beczka u góry i dołu", o której piszesz, to
złudzenie optyczne, wynikające z dotychczasowego obcowania tylko z
kineskopami-bańkami. Przejdzie Ci, jak posiedzisz parę tygodni przed
prawdziwym płaszczakiem.

Arkhan.