Re: kupuję kompa - porada

Autor: Adam (rhymer_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 17:25:29 MET DST

Użytkownik "-=MaR=-" <mar-_at_NOSPAM.pf.pl> napisał w wiadomości
> Te 300$ bylo jedynie zartem czyt. swoistego rodzaju przenosnia. Rownie
dobrze moglem napisac 1000$ - kapujesz? :-))

kapuje, ale z tego co napisales wynika cos innego

> ...a to dobre :-)) Tego znowu to ja nie kapuje, ECS bardziej stabilny od
> Asusa? ROTFL miesiaca :-))

no w moim przypadku tak, jak masz ochote to zapraszam, zobaczysz jak sie
zachowuje ten asus ,jak sie mu wlozy pamieci 128 pc133 64 pc133 64 pc100, bo
takie wlasnie mam niestety aktualnie, a jak sobie ladnie z nimi radzi ECSik.
Tak pozatym to plyta asusa jest "ladniejsza", no i krecic mozna sproro.
Z plytami jest naprawde roznie, jak ktos jest debil to wywali 600zl na plyte
i do tego wsadzi durona, albo kupic plytke za 300 i AXP.
Ja jestem zwolennikiem tanio i dobrze i w zasadzie wszystkie plyty chodza
stabilnie, albo ewentualnie trzeba minimalnie cos pokombinowac i potem jest
juz luzik.
Pozatym jest to moja prywatna opinia, z ktora nikt sie zgadzac nie musi...
Pozdrawiam
Adam