Re: kupuję kompa - porada

Autor: -=MaR=- (mar-_at_NOSPAM.pf.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 14:02:22 MET DST

> Nie widze sensu bawienia sie w allegro i uzywane plyty. Za 400zl mozna
kupic
> nowego solteka na kt333. Pozatym na plycie nie ma co oszczedzac, lepiej
> kupic cos dobrego za ciut wiecej, np MSI na kt333, ja sam coprawda dzialam
> na ECS (najtansze plyty) od 1,5 roku i nie nazekam.

Kolega "Giskard" napisal, iz potrzebuje dobrej i niedrogiej plyty, dlatego
tez polecilem allegro... zawsze to ciut taniej kupujac uzywany produkt.
Skoro do tego mam jeszcze np. 1,5 roku gwarancji nie widze potrzeby
wydawania pieniedzy na nowa plyte.
400zl za Solteka? Byc moze jest to dobre rozwiazanie, lecz dla mnie liczy
sie tylko Asus, Abit oraz ostatecznie MSI :-)) - w tej wlasnie kolejnosci.

> Pozatym jak chcesz cos rowojowego to minimum kt333, najlepiej taka ktora
> obsluzy athlony na FSB 166

Jak bedziemy do tego tak podchodzic to zaraz zaczniemy polecac plytki w
cenie 300$ :-))

--
Pozdrawiam,
Mariusz - Zgorzelec           ICQ128150868