Re: kupuję kompa - porada

Autor: Adam (rhymer_at_wp.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 13:43:25 MET DST

Użytkownik "-=MaR=-" <mar-_at_NOSPAM.pf.pl> napisał w wiadomości

> Dos trudno jest kupic cos "dobrego, rozwojowego, stabilnego i przy tym
> szybkiego" za niewielkie pieniadze ;-(. Poszukaj moze jakis uzywanych plyt
> na allegro... mozna tam trafic na naprwade dobre (sprawdzone) produkty!!!
> Osobiscie polecilbym Ci cos ze stajni Asusa, Abita badz MSI - chipset
> KT266A, badz przy wiekszej gotowce KT333... sam ostanio kupilem Asusa
A7V266
> z RAID (uzywany z gwarancja) za 360zl.

Nie widze sensu bawienia sie w allegro i uzywane plyty. Za 400zl mozna kupic
nowego solteka na kt333. Pozatym na plycie nie ma co oszczedzac, lepiej
kupic cos dobrego za ciut wiecej, np MSI na kt333, ja sam coprawda dzialam
na ECS (najtansze plyty) od 1,5 roku i nie nazekam.
Pozatym jak chcesz cos rowojowego to minimum kt333, najlepiej taka ktora
obsluzy athlony na FSB 166
Pozdrowienia
Adam