Re: policja i piracki program

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 09:09:43 MET DST

Sniper napisał:

>Qrcze, ile razy trzeba powtarzać. BSA, to firma działająca zawsze razem z
>policją. Wszędzie chodzą grupkami (wiecie: jeden umie pisać...). Nakaz

okay; niech sobie dziala z policja;
ale zastanawiam sie, kto im daje prawo wchodzic mi do domu?
to nie sa funkcjonariusze policji;

przychodza razem, ale wchodzi tylko policja; BSA zostaje za drzwiami;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?