Re: Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 00:39:27 MET DST

On Tue, 3 Sep 2002 18:48:58 +0200, "Bartek Gliniecki"
<bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM> wrote:

>Sniper (news:al24sl$bre$2_at_news.onet.pl) wyskrobał:
>
>Zakładając, że i Ty i ja mamy MS Windows XP PL Professional OEM, to czym
>różni się Twoja płyta od mojej pod względem zawartości?

Partia produkcyjna...
> Płyty z
>oprogramowaniem _nie są_ unikalne i ta sama wersja oprogramowania, tyle że
>na dwóch różnych nośnikach tak w gruncie rzeczy jest tym samym
>oprogramowaniem. Dlatego m.in. po Internecie krążą seriale, które działają
>na niezliczonej ilości komputerów, ergo są uniwersalne.

Nie sa uniwersalne. Dzialaja na okreslonej czesci plytek - na innych
nie dzialaja... Regula poprawnego numeru seryjnego zmienia sie zwykle
z forma do tloczenia plyt - znaczy tloczy sie z formy ile tam potrafi
wytrzymac a robiac nastepna forme ustawia sie odmienna regule - czasem
seria z jedna regula numeru seryjnego jest dluzsza, czasem krotsza...

--
Darek