Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: Witek (Podgaj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 20:31:45 MET DST

Użytkownik Sniper <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup d
yskusyjnych napisał:al24sl$bre$2_at_news.onet.pl...

> Nie siej herezji. Pirat to pirat. Będzie pochodził z innej kopii. Kopia mu
si
> zostać sporządzona z oryginału. Poza tym można tą kopię użytkować tylko po
> warunkiem posiadania oryginalnej płyty instalacyjnej.
>
> Pozdrawiam,
> Sniper

Płytę to kolega posiada - he, he , tyle, że w kawałkach, też miałem taki prz
ypadek - instalacyjna 98 se poszła w .... .do tego uszkodziła napęd, który o
d tego czasu lekko szwankuje. Szczęśliwym trafem w Chipie akurat wtedy zapod
ali, jak zmienić numerek :)
W.