Re: "wybuch" płyty CD w napędzie

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 18:48:58 MET DST

Sniper (news:al24sl$bre$2_at_news.onet.pl) wyskrobał:
> Nie siej herezji. Pirat to pirat. Będzie pochodził z innej kopii.
> Kopia musi zostać sporządzona z oryginału.

Zakładając, że i Ty i ja mamy MS Windows XP PL Professional OEM, to czym
różni się Twoja płyta od mojej pod względem zawartości? Płyty z
oprogramowaniem _nie są_ unikalne i ta sama wersja oprogramowania, tyle że
na dwóch różnych nośnikach tak w gruncie rzeczy jest tym samym
oprogramowaniem. Dlatego m.in. po Internecie krążą seriale, które działają
na niezliczonej ilości komputerów, ergo są uniwersalne.

> Poza tym można tą kopię
> użytkować tylko pod warunkiem posiadania oryginalnej płyty
> instalacyjnej.

A tego się w umowie licencyjnej nie doczytałem. Myślę, że jak będziesz miał
kopię oryginalnego nośnika, do tego licencję, fakturę i ewentualnie nalepkę,
to nikt Ci nic złego nie zrobi. A jeżeli się mylę, to autor zapytania może
przecież pokazać swój oryginalny nośnik w woreczku w postaci sypkiej...

--
Bartek Gliniecki
[ Jeżeli masz kłopoty z Outlook Express... --> www.republika.pl/gliniecki ]