Re: C333 - ile mozna wycisnac

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 23:29:56 MET DST

> najlepsze byly C300, niew iem czemu, ale c333 nie chccialy za nic w
sfiecie
> chodizc na 100mhz i mialem tkaich ze 30 w domu (pracowalem w hurtowni i
> sobie z magazynu bralem na testy) i zaden nie byl stabilny, dopiero
> poozniej mi sie trafil slotowy chodzacy tak na kaloryfeszez zrobionym z
> intel BOX do P3 na 2.3V a i tak sie czasem wieszal

To na jakiejs dziwnej plycie je kreciles. Mialem okazje bawic sie trzema
C333 i kazdy bez problemu mi szedl na 500 na Epoxie P2-112A. Dwa C366
rowniez poszly na 100 bez wiekszego "ale" Napiecie przewaznie 2,2V. Jeden
C366 nawet na 2,1V chodzil bez zajakniecia. Peltier +woda dawaly nawet 605
MHz przy minus 2 stopniach i napieciu 2,2V.
Pozdro
Dexter