Re: C333 - ile mozna wycisnac

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 07:44:09 MET DST

"Dexter" <dexter_at_astercity.net> wrote in

> sfiecie
>
> To na jakiejs dziwnej plycie je kreciles.

Asusy P2B , P2B-B P3Bf

> Mialem okazje bawic sie
> trzema C333 i kazdy bez problemu mi szedl na 500 na Epoxie P2-112A.

predzej ten EPOX byl dziwny :)

> Dwa C366 rowniez poszly na 100 bez wiekszego "ale" Napiecie przewaznie
> 2,2V.

problem jest taki ze wlasnie 333 NIE chcialy za cholere chodizc , gdy C366
wszystkie chodzily praktycznie (jesli seria dobra) na 550, mialem takie
serie ze chodizly bez podbijania napiecia na 566 :)

> Jeden C366 nawet na 2,1V chodzil bez zajakniecia. Peltier +woda
> dawaly nawet 605 MHz przy minus 2 stopniach i napieciu 2,2V.

tyle osiagnalem na powietrzu , C366 krecily sie wspaniale , C333 i C400
fatalnie :(

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod