Re: jaki wiatrak na Pentiuma III

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 18:08:06 MET DST

> Ma 700 i poprostu chyba mam za mały wiatrak bo temp. czasmi dochodzi do 62
> stopni C
> Jaki model wiatraka nada sie do tego procka

po 1 - sprawdz czy radiator nie jest zakurzony - kurz to niezly izolator
termiczny
po 2 - sprawdz czy wentylatorek chodzi bo moze jest zakurzony i zatrzymuje
sie...
po 3 - sprawdz czy radiator dobrze przylega do rdzenia procka
po 4 - sprawdz czy jest pasta termoprzewodaca, moze jest stara i stracila
swoje wlasciwosci lub wcale jej nie ma
po 5 - moze to wina obudowy - szczelnie zamknieta i brak przeplywu powietrza
lub masz pionowo umieszczony zasialcz (takie obudowy to porazka)
po 6 - napisz jaki masz model coolera

pozdrawiam