Re: policja i piracki program

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 16:52:15 MET DST

Użytkownik "Michał [mic]" napisał:

> Tego typu groźby też są raczej nie na miejscu,

Nie na miejscu to są obraźliwe posty jakie zastosował "mały2002".

> w końcu to forum publiczne

... i korzystanie z niego wymaga zastosowania się do zasad regulaminowych
obowiązujących na tej grupie!

> każdy ma prawo powiedzieć co chce,
> tym bardziej, że nie łamie prawa.

Obraz publiczna to ewidentne złamanie prawa!

> To sprawa między tobą a nim.

Nie między nim a mną, bo po pierwsze: "mały2002" obraził nie mnie, tylko
"sprocketa"; a po drugie: jeśli obraził jedną osobę, to następnym razem
możesz to być ty. Jeśli wstawiasz się za nim, tzn. że jesteś z nim - czyli
przeciwko nam - czytelnikom tej grupy.

> Jeżeli nie chcesz czytać jego postów
> to po prostu użyj filtrów.

Szkoda tylko, że nie pomyślałeś jak łatwo stracić wtedy wątek.

P.S.
Tak na marginesie: na grupie występuję jako osoba prywatna - Sniper.
Natomiast w stosunku do "małego2002" zastosowałem odpowiednie środki - z
tytułu stanowiska służbowego. I uwierz mi (jeśli chcesz), że w ciągu
piętnastu minut od momentu ukazania się postu "małego2002" na grupie
otrzymałem mailem przeprosiny (adresowane głównie pod kątem sprocketa) oraz
zapewnienie, że to się więcej nie powtórzy. Poza tym "mały2002" obiecał
również zamieścić na tej grupie publiczne przeprosiny. Na razie czekam...

Jeśli nie wierzysz, mogę ci przesłać treść jego pisma na priv...

Pozdrawiam,
Sniper