Re: policja i piracki program

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 15:14:25 MET DST

Użytkownik Sniper <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al4u8v$gd2$1_at_news.onet.pl...

> Słuchaj kolego! Albo ten post był twoim ostatnim na tej grupie, albo
zrobię
> wszystko, żeby ci trochę D... ukrócić. A uwież mi, że to łatwe a dla
ciebie
> bolesne.

Tego typu groźby też są raczej nie na miejscu, w końcu to forum publiczne i
każdy ma prawo powiedzieć co chce, tym bardziej, że nie łamie prawa. To
sprawa między tobą a nim. Jeżeli nie chcesz czytać jego postów to po prostu
użyj filtrów.