Re: policja i piracki program

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 19:00:31 MET DST

Użytkownik Sniper <Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al7r3n$65q$1_at_news.onet.pl...

> Nie na miejscu to są obraźliwe posty jakie zastosował "mały2002".

Dlatego powiedziałem *też*.

> Nie między nim a mną, bo po pierwsze: "mały2002" obraził nie mnie, tylko
> "sprocketa"; a po drugie: jeśli obraził jedną osobę, to następnym razem
> możesz to być ty. Jeśli wstawiasz się za nim, tzn. że jesteś z nim - czyli
> przeciwko nam - czytelnikom tej grupy.

Ok, zazchował się jak zwykły cham i obraził Sprocketa, ale te Twoje
groźby... Kto mi da gwarancję, że gdy następnym razem, gdy napiszę coś co
Tobie się nie spodoba, zagrozisz mi "Albo ten post był twoim ostatnim na tej
grupie, albo zrobię wszystko, żeby ci trochę D... ukrócić. A uwież mi, że to
łatwe". Sugerujesz tym samym, że masz możliwości, jakich nie mają inni
użytkownicy.
Jeśli Mały mnie obrazi na grupie to mogę mu odwdzięczyć tym samym, mogę go
zignorować, albo załatwić sprawe na drodze sądowej (obraza publiczna).

> P.S.
> Tak na marginesie: na grupie występuję jako osoba prywatna - Sniper.
> Natomiast w stosunku do "małego2002" zastosowałem odpowiednie środki - z
> tytułu stanowiska służbowego. I uwierz mi (jeśli chcesz), że w ciągu
> piętnastu minut od momentu ukazania się postu "małego2002" na grupie
> otrzymałem mailem przeprosiny (adresowane głównie pod kątem sprocketa)
oraz
> zapewnienie, że to się więcej nie powtórzy. Poza tym "mały2002" obiecał
> również zamieścić na tej grupie publiczne przeprosiny. Na razie czekam...

Oczywiście wierzę, tylko ciekawi mnie jakie zastosowałeś środki (czym go
postraszyłeś), no i z tytułu jakiego stanowiska.
Poza tym, że użył określenia "cieć" w stosunku do snipera i wulgarnego
słownictwa niczego mu nie można zarzucić, jedynie pospolite chamstwo.
W tym wątku pod adresem niektórych osób padały określenia "złodziej", mnie
bezpodstawnie oskarżono o piractwo i jakoś nikt się wtedy nie burzył.

> Jeśli nie wierzysz, mogę ci przesłać treść jego pisma na priv...

Bardzo chętnie przeczytam.

Pozdrawiam

Michał