Re: policja i piracki program

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:27:51 MET DST

Jakiś koleś napisał:

> No i po ___ sie chwalisz.
> A poza tym jak bys ___ nie mial jakiejs tam firmy
> to ciekawe czy wtedy nie zulilbys od babci na lody ...

> Twoje idee sa ___ warte

Słuchaj kolego! Albo ten post był twoim ostatnim na tej grupie, albo zrobię
wszystko, żeby ci trochę D... ukrócić. A uwież mi, że to łatwe a dla ciebie
bolesne. Jeśli jesteś ograniczony intelektualnie, to nie wypowiadaj się o
innych, którzy podejmują tutaj dyskusję. Jak na razie sprocket nikomu nie
zawinił i tak jak wszyscy dyskutował z innymi. A ty się za przeproszeniem
wp... między wódkę a zakąskę, w dodatku z tekstami godnymi
dziesięcioletniego szczyla. Gdybyś był w zasięgu ręki dostałbyś pewnie od
sprocketa po RYJU.

Bez pozdrowień
Sniper