Re: Pomoc w skompletowaniu kompa

Autor: noizz (jarek_at_wyWaLtO.noizz.com)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 12:54:04 MET DST

Kubek wrote:

> [...]

Niezly uklad zapodaje Asus do swoich plyt - CMI 8738, 6 kanalow i to calkiem
przyzwoitej jakosci - odpadaja Ci koszty zakupu dzwiekowki. Plytka to np.
Asus A7V333 - wersje bez RAIDa mozna kupic za 470 zlotych. Ma tez te zalety,
ze jest "diablo" stabilna i wydajna... a kreci sie cudnie. Wiem, bo mam :)

Cichy dysk Barracuda IV, niestety demon predkosci to to nie jest, ale
calkiem przyzwoity i w miare szybki.

Nagrywarka LiteOn bo daja 2 lata gwarancji, ale z gory uprzedzam, ze
high-end to to tez nie jest.

--
noizz