Pomoc w skompletowaniu kompa

Autor: Kubek (ipnar_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 12:32:54 MET DST

Witam

Prosze grupowiczów o pomoc w skompletowaniu komputera. Dwa-trzy lata temu
sam bym sobie złożyl, ale teraz nie jestem w temacie na bierząco.

Ze względów finasowych musi to być wersja eknomiczna. Mam do dyspozycji ok
3500 zł.
Komp musi sobie dobrze radzić z DVD, DivX, Mp3 oraz nagrywarką (gierki mnie
nie interesują). Monitor zamierzm kupić 17 calowy (z konieczności tani).
Zależy mi na dobrym dźwięku więc karta muzyczna i głośniki 5.1 (jakie?).
Dysk twardy 40-60Gb (cichy). Nagrywarka niekoniecznie najszybsza, ale za to
solidna.

Z góry dziękuję.

Kuba