Re: Pomoc w skompletowaniu kompa

Autor: SG (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 13:33:43 MET DST

Hmm...
Trudna sprawa...

Athlon XP 1800+
Płyta MSI K7T266 PRO2
DDR 128/266
Dysk może B4 60GB
Jak nie grasz to może jakiś GeForce2 MX 200?

Dalej: są w sprzedaży głośniki Creative 5300 (5.1) z kartą SB Audigy Player
(gdzieś za 600PLN),
trochę sporo ale "zależy mi na dobrym dźwięku".

Obudówka Enlight

I teraz: monitorek raczej nie najtańszy (może Samsung 753DFX?)

Jest takie Combo (nie lubię tego słowa) ale Philipsa model RWDV1610B
(16/10/40), powinno kosztować
koło 400PLN. Ale nie wiem jak to chodzi. Może ktoś z grupowiczów to widział?

Z tym wszystkim powinieneś minimalnie przekroczyć 3500.
Ewentualnie jak nie grasz to i zamiast Athlona wystarczy Duron 1.2
(powinnien być tańszy jakieś 200PLN).
I może dysk B4 40GB?

Zaraz odezwą się inni grupowicze i z mojej propozycji jeszcze może wyniknąć
P4 :)

--
pozdrawiam,
sg