Re: SB Live i Win XP

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 10:06:48 MET DST

Użytkownik "Tomasz Sz." <tomek_sz_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Powiem Ci tyle. Posiadam rowniez Live Value (jeden z pierwszysch modeli),
> dziala mi pod XP na kazdych sterownikach, nie "wycina" dzwiekow z gier
> tak jak u Ciebie, ALE... mimo tego ze jest dostepny mixer i cale to
> ustrojstwo
> "Wielkiego" Creative'a nigdy nie udalo mi sie zmusic do pracy EAX-a.
> Efekty sa niby dostepne, ale po wybraniu ktoregos nic sie po prostu
> wielkiego
> nie dzieje. Pamietam, ze pod Win98 jak sie wybralo z EAX-a jakis efekt to
> az mnie zamurowywalo, a tu pod XP to zwyczajnie nie dziala :-( I jest tak
> [...]

No to u mnie jak zainstalowlem drivery ze strony creative to jak dalem w
mikserze na efekt Auditorium to bylo to slychac!! I byl EAX w grach.. np w
CS :) Ale za to znikly dzwieki z niektorych (!) gier (ale nie wszystkie, bo
np muzyka w czolowce byla i dzwieki w menu :) ale w grze juz nie.. dziwne).
Jak wrocilem do sterow z windows xp to eax szlag trafil ale za to wszystkie
dzwieki sa :)

Thomas