Re: SB Live i Win XP

Autor: +Dugi+ (dugi_at_[NOSPAM)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 10:19:14 MET DST

On Thu, 5 Sep 2002 10:06:48 +0200, "Thomas" <angel_at_kki.pl> wrote:

>No to u mnie jak zainstalowlem drivery ze strony creative to jak dalem w
>mikserze na efekt Auditorium to bylo to slychac!! I byl EAX w grach.. np w
>CS :) Ale za to znikly dzwieki z niektorych (!) gier (ale nie wszystkie, bo
>np muzyka w czolowce byla i dzwieki w menu :) ale w grze juz nie.. dziwne).
>Jak wrocilem do sterow z windows xp to eax szlag trafil ale za to wszystkie
>dzwieki sa :)

hmmm... ciekawe... u mnie po zainstalowaniu sterownikow Creative'a
wszystko dziala (i jest dzwiek w grach i dziala EAX). jedyny objaw
jaki zauwazylem to trzeszczenie dzwieku po kilkunastu minutach grania
w Medieval: Total War... poza tym wszystko chyba jest ok... zaznaczam,
ze nic nie kombinowalem ;) i mialem juz pare wersji driverow... (BTW
moze akurat nie mam tych gier, ktore sie sypia) :P
pozdro

--
Majkel +Dugi+ Broda ------------------------- dugi_at_irc.pl
|      'Nie ma co rozpaczac nad gasnacym sloncem,       |