Re: SB Live i Win XP

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:56:38 MET DST

Thomas wrote:

>Mam SB Live Value (OEM), zainstalowalem system win xp pro. Windows sam
>ladnie zainstalowal drivery do live te dostarczone z systemem. Wszystko
>ladnie dziala ale

[tu ciachniemy]

Powiem Ci tyle. Posiadam rowniez Live Value (jeden z pierwszysch modeli),
dziala mi pod XP na kazdych sterownikach, nie "wycina" dzwiekow z gier
tak jak u Ciebie, ALE... mimo tego ze jest dostepny mixer i cale to
ustrojstwo
"Wielkiego" Creative'a nigdy nie udalo mi sie zmusic do pracy EAX-a.
Efekty sa niby dostepne, ale po wybraniu ktoregos nic sie po prostu
wielkiego
nie dzieje. Pamietam, ze pod Win98 jak sie wybralo z EAX-a jakis efekt to
az mnie zamurowywalo, a tu pod XP to zwyczajnie nie dziala :-( I jest tak
niestety na wszystkich dostepnych sterach do Live'a pod XP :-(
Coraz czesciej zastanawiam sie nad wymiana karty na cos innego niz Creative,
moze cos od Herculesa...

--
Z pozdrowieniami,