Re: VIA KT400 - czy warto?

Autor: YAQB (jajorNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 23:18:00 MET DST

> Uwazam ze nie ma co na razie kupowac plyt na chipach szybszych niz 266;
> przynajmniej dopoki nie wejda w obieg i poznie stanieja athlony pracujace
na
> magistrali 333MHz (a to juz niedlugo)

no tak, ale z tego co sie zapowiada fsb 166 ma obslugiwac kt333 a o kt266a
nikt nic nie wspomina, wiec poczatkowe zaoszczedzenie 50 czy nawet 100
zlotych na plycie moze sie okazac malo sensownym pomyslem (chodzi mi w
szczegolnosci o nowe jadro dla A-XP)

Pozdro

p.s. ale fakt faktem najlepiej jeszcze chwilke poczekac i wtedy bedzie
wiadomo co kupic - tj. ktore plyty obsluza fsb 166 (to w przyszlosci)