Re: Krzywe drukowanie

Autor: Luzak (luzak_at_lechia-gdansk.capital.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 23:24:30 MET DST

On 04.09.2002 at 19:17, Krzysztof Kwasniewicz wrote:

> Nie wiem jak w S500 ale ja mam S450 i u mnie ten efekt występuje jeśli nie
> kliknę wyrównywania głowicy drukującej po wymianie tuszu :-)
> Powinno być Oki. Też panikowałem...

Tak, to pocieszające, ale o co tak właściwie w tym wyrównaniu głowicy
chodzi? Może jestem twardogłowy ale sformułowania: "Wybierz numery
najlepszych deseni w odpowiadających im polach" lub "Wybierz deseń
pozbawiony usterek" - nie są dla mnie zrozumiałe.

Co to znaczy najlepszy, albo nie pozbawiony usterek? Rozumiem, gdyby
jedne były piękne, a drugie na przykład totalnie poszarpane. Tutaj jedne
są grubsze, inne chudsze, jedne bardziej wyraźne, inne z kolei bardziej
jednolite itd. W sumie nie wiem, które powinienem wybrać, bo nie wiem,
jakimi kryteriami się kierować.

Dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam: Michał "Luzak" Jerzyk
"...w sercu moim LECHIA GDAŃSK najwspanialszym klubem jest!"