Re: VIA KT400 - czy warto?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:01:25 MET DST

Użytkownik Glikogen <maci_at_bezspamu.k.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5rsc$6n0$1_at_news.tpi.pl...
> No wlasnie, nie dawno zadawalem pytanie o plyte na KT333 a ty juz sa plyty
> wersja 400. Zastanawiam sie czy warto? Kiedy bede mogl wykorzystac
> mozliwosci tego chipsetu albo inaczej kiedy chipset 333 okaze sie za
slaby?
> Nowa plyta gigabyte wydaje sie ciekawa i cena jest rozsadna, okolo 600zl
> (USB 2.0, Raid, Firewire)

generalnie teraz nie patrzył bym na chipset (oczywiście w granicy 266A -
400) a raczej na wyposazenie !
plyta za 600 z RAID Firewire USB2.0 (jeszcze moze SB zamiast AC'97 i LAN)
to ciekawa propozycja, ja przymierzam sie do
Gigabyte na KT333 z RAID, SB Audio, LAN i USB 2 - wlasnie ze wzgledu na
dodatkowe wyposarzenie i dobre wyniki (np. szykbie podnoszenie sie plyty,
dual BIOS itp.)