Re: Defragmentacja dysku

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 19:47:40 MET DST

[...]
> defragmentacja dysku. Speed Disk przerywa prace co kilka - kilkanascie
minut
> i rozpoczyna ja od nowa, postep jest prawie zaden, gdyz po restarcie praca
> rozpoczyna sie w punkcie wyjscia - cala dotychczasowa praca jest jakby
[...]
Jakiś program w tle zakłóca pracę speeddiska. Speeddisk sobie coś poukłada,
a coś innego mu bruździ. I wszystko zaczyna się od nowa...
Wyłącz SWAPA, pozamykaj wszystkie programy działajace w tle, i wtedy
próbuj...
BDW, Speeddisk raz w roku, nie częściej. Ewentualnie przed jakąś WIELKĄ
INSTALACJĄ, albo po WIELKIEJ DEINSTALACJI. Korzystanie z niego regularnie
nie ma _najmniejszego_ sensu...
pozdro...
sprocket