Defragmentacja dysku

Autor: Kazimierz (gd_at_rzeszow.mm.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 18:49:08 MET DST

Witam.

Byc moze NTG, ale prosze o pomoc lub podanie grupy, gdzie bede mogl sie
czegos dowiedziec.
Mam W'98 i Norton System Works 4.0. Od pewnego czasu mam problemy z
defragmentacja dysku. Speed Disk przerywa prace co kilka - kilkanascie minut
i rozpoczyna ja od nowa, postep jest prawie zaden, gdyz po restarcie praca
rozpoczyna sie w punkcie wyjscia - cala dotychczasowa praca jest jakby
tracona. NDD nie wykazuje zadnych bledow, ale bardzo czesto nie moze
przebrnac przez pozycje "Boot record", restartujac nawet po kilkadziesiat
razy. Jaki moze byc powod takiego zachowania? Skanowanie antywirusowe tez
niczego nie wykazuje.

Dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.
Kazimierz