Re: podkrecic Durona 1.2

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 19:54:16 MET DST

 Mam plytke MSI KT3 ULtra 2 i Durona 1.2 + DUZY wetylator. Na ile da sie go
 na maxa przetaktowac ??

 oj niedużo
Ja mam takiego Durnia 1200 na Abit Kt7A i wentylator średniej klasy - Spire.
Generalnie ten Duron nie nadaje sie do podkręcania bo ma wysoki mnożnik 12x.
Po przestawieniu tego mnożnika na 12,5 (więcej moja płyta nie pozwala) i
ustawieniu szyny na 107 a napięcia na 1.8V wyciągnąłem 1339 MHz. Nie jest to
dużo. Próbowałem podciągnąć szynke nieco więcej ale kompa sie nie
odnosiła - musiałem resetować cmos. Mnożnik przestawiłem ołówkiem. Być moze
nie wytrzymywała karta graficzna albo muzyka , nie wiem. ale z tego co
szukałam na sieci to procesory te nie są podatne na kręcenie
powodzenia
rafi