Re: czy da sie to jakos wylaczyc?

Autor: Numeras (numeras_at_o2.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 16:10:52 MET DST

>no widzisz ! sam rozwiazales problem !!
:)
>a propo tej plyty ?? podobno b. szybko sie budzi !! ile zajmowalo to
>szukanie dysków na dodatkowym kontrolerze RAID ???
ok. 3 sec.

>planuje zakup tej plyty ...
>
> jakie wrazenia odnosnie dzwieku i LAN'a ??
Hmm, karta muzyczna to SB 128 (Creative CT5880), wczesniej mialem AWE 64.
Dzwiek jest teraz troche wyrazniejszy i ma lepsze podbicie basow :)
Slyszalem, ze SB 128 zle pracuje na plytach z VIA, tu nie ma zadnych
problemow, Line IN/OUT dzialaja bezblednie, nie ma trzaskow, itp.
Karta sieciowa RealTek TRL8100BL, tez dziala ok.
Podczas instalacji sterownikow nie mialem zadnych problemow.

>kurde czy w BIOS'ach Promise od RAID nie da sie zrobic tak aby nie bylo
>AutoDetect ?? (np. na Esc - przestaje szukac czy coś)
Nie sprawdzalem.

>a da sie wylączyć RIAD na zworkę bo mam plan aby wyprowadzic sobie coś
>takiego na oboduwe
Nie znalazlem zworki od RAID.