Re: czy da sie to jakos wylaczyc?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:37:38 MET DST

Użytkownik Numeras <numeras_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al4ri7$lpf$1_at_news.tpi.pl...

> Zadzialalo przelaczenie Onboard PROMISE Chip (ATA/RAID Device) na Disable
> Dzieki :D

no widzisz ! sam rozwiazales problem !!
a propo tej plyty ?? podobno b. szybko sie budzi !! ile zajmowalo to
szukanie dysków na dodatkowym kontrolerze RAID ???

planuje zakup tej plyty ...

 jakie wrazenia odnosnie dzwieku i LAN'a ??

kurde czy w BIOS'ach Promise od RAID nie da sie zrobic tak aby nie bylo
AutoDetect ?? (np. na Esc - przestaje szukac czy coś)
a da sie wylączyć RIAD na zworkę bo mam plan aby wyprowadzic sobie coś
takiego na oboduwe
Dodatkowego Promise potrzebuje do obsługi dysków w kieszeniach (wiec np.
mógł bym go wyłaczac i włączać)