Re: czy da sie to jakos wylaczyc?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Sep 2002 - 08:11:53 MET DST

Użytkownik BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al553v$h0v$1_at_news.bsi.net.pl...
> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomoœci
>
> Budzi sie bardzo szybko, 1-2 s jak masz wlaczony ten raid to chyba 10
> (sprawdzalem bez dysku, ale z dyskiem to szybciej). Jeden maly mankament
> przy wlaczonym raidzie to taki, ze jak chcesz twejsc do biosu to musisz
> poczekac az raid sprawdzi czy ma cos podlaczone i dopiero wtedy wchodzi do
> biosu.

kurde ! wlasnie czas wykrywania dyskow przez RAID mnie dowala
i najlepeij by bylo miec to pod zworką wyprowadzoną do przełącznika na
obudowe !
(kiedys mielam tak na celku z 66 na 100 MHz FSB - dzialalo nawet podczas
pracy kompa)