Re: policja i piracki program

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 14:46:46 MET DST

Użytkownik "dylon" napisał:

> Dodam, ze rowniez w tej broszurce mozna dalej
> wyczytac, ze tylko oryginalne oprogramowanie
> moze uchronic posiadacza od wirusow.

Hmmm... to właściciel takiego zainfekowanego kompa mógłby na upartego ich
ścignąć z jakiegoś tam paragrafu. W USA pewnie by nawet sprawę wygrał.

> Takie oprogramowanie musialo by byc przy
> okazji super szpiegiem

Tu się nawet głęboko nie pomyliłeś - najnowszy Service Pack 3 do Windows
2000 i Service Pack 1 do Windows XP pozwalają Microsoftowi na uzyskanie
PEŁNYCH praw administracyjnych do komputera na których instaluje się te
poprawki oraz możliwości inwigilacji w listę zainstalowanych programów!

> uff ale wymyslilem :) mam nadzieje, ze zrozumiale.

Dla mnie jak najbardziej.

Pozdrawiam,
Sniper