Re: ile za zlozenie kompa ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Sep 2002 - 08:03:09 MET DST

Użytkownik Imhotep <radmagakh_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al3270$m6h$1_at_news.tpi.pl...

> oczywiscie chodzi o skladnie komputera na zamowienia -
> przedstawilem kilka opcji z roznymi podzespolami
> klient wybral opcje
> i ja kazda czesc kupuje i skladam
> i do tego instalacja systemu

ja tylko dodam ze po tym cala odpowiedzialnosc za stabilnosc, poprawnosc
dzilania i inne ustarki (z punktu klienta) spada na ciebie - a wiem z
doswiadczenia ile z tym problemów (chyba nie warte tej kasy)