Re: ile za zlozenie kompa ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 00:27:29 MET DST

On Wed, 4 Sep 2002 08:03:09 +0200, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

>ja tylko dodam ze po tym cala odpowiedzialnosc za stabilnosc, poprawnosc
>dzilania i inne ustarki (z punktu klienta) spada na ciebie - a wiem z
>doswiadczenia ile z tym problemów (chyba nie warte tej kasy)

Zależy. Jak do mnie przychodzi klient, to mówię mu, że albo kupi to co
ja mu powiem, albo niech spada na drzewo. Jak mnie posłucha, to ja mam
robotę, sprzęt jest w porządku, więc po konfiguracji problemów nie ma.
Jak mnie nie posłucha, to też mam robotę, bo kupuje shit, problemy są,
a ja na nich zarabiam. I im więcej wizyt, tym więcej kasy ;)) Ale moi
stali klienci już się nauczyli, że warto mnie słuchać. I wszyscy razem
dobrze na tym wychodzimy.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."